مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد

مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد

جلسه هیات مدیره مرکزی برای انتخاب مدیرعامل جدید خانه تئاتر روز شنبه برگزار و در پایان این جلسه، مقصود نعیمی‌ذاکر به عنوان مدیرعامل جدید برگزیده و انتخاب شد.

نعیمی‌ذاکر در انتشارات امیرکبیر، گروه کودک و نوجوان شبکه‌یک و گروه ادب و هنر شبکه دو و مدتی بعد در سمت مدیر گروه کودک و نوجوان و رئیس مرکز صبا شبکه دو فعالیت داشته است.
​​​​​​​در پی انتخاب مقصود نعیمی‌ذاکر به عنوان مدیرعامل جدید خانه تئاتر، ایرج راد، رئیس هیات مدیره این خانه گفت: مدتی بود که در هیات مدیره خانه تئاتر صحبت بر سر این بود مدیر عاملی را انتخاب کنیم که مدیری فرهنگی- هنری بوده اما فعال تئاتر نباشد زیرا بر اساس تجربه‌های قبلی به این نتیجه رسیده بودیم کسانی که در تئاتر فعال هستند، عموما درگیر کارهای اجرایی خود می‌شوند و نمی‌توانند به عنوان یک مدیر عامل آنچنان که باید و شاید وقت و انرژی بگذارند. بنابراین به این نتیجه رسیدیم فردی را انتخاب کنیم که به مقوله مدیریت فرهنگی- هنری آشنا بوده اما در عین حال فعال هنری نباشد. ضمن این‌که در بخش‌هایی دارای اعتبار باشد و بتواند ما را برای رسیدن به اهداف خود در جهت پیشبرد تئاتر یاری رساند. برای ما بسیار مهم بود که مدیر عامل، مجری مصوبات هیات مدیره خانه تئاتر باشد، نه این‌که مصوبات مورد نظر خویش را اجرا کند. / ایسنا