یک شرکت خلاق ، موفق به طراحی پلتفرم خرید و فروش امن شد

یک شرکت خلاق ، موفق به طراحی پلتفرم خرید و فروش امن شد

یک شرکت خلاق، موفق به طراحی و تولید پلتفرم خرید و فروش تضمین شده و امن برای خریداران و فروشندگان شده است.
مدیرعامل شرکت تضمین‌اپ، در خصوص این پلتفرم توضیح می‌دهد: «این روزها بازار خرید و فروش‌های اینترنتی بسیار گسترده شده و سوء‌استفاده و کلاهبرداری نیز افزایش یافته است، ما برای رفع آن پلتفرم تضمین‌اپ را طراحی و روانه بازار 
کرده‌ایم.»
شرکت خلاق تضمین‌اپ که در کارخانه نوآوری آزادی مستقر است، موفق به تولید پلتفرمی شده که برای تضمین سلامت معاملات حضوری و غیرحضوری مورد استفاده قرار می‌گیرد و با حمایت‌های پارک فناوری پردیس موفق به تجاری‌سازی این محصول شده است.
علی دانش، مدیرعامل این مجموعه می‌گوید: «این روزها بازار خرید و فروش‌های اینترنتی بسیار گسترده شده است. سوال اینجاست چه تضمینی برای عدم سوء‌استفاده و کلاهبرداری در این حوزه وجود دارد؟ فروشندگان و خریداران در معاملات اینترنتی با چالش‌ها و دغدغه‌های فراوانی همچون عدم اعتماد خریدار به فروشنده، سوء‌استفاده و کلاهبرداری، عدم تطابق سفارش با کالای دریافتی، پایبند نبودن فروشنده جهت تحویل به موقع کالا، رسیدهای پرداخت تقلبی، عدم شفافیت معاملات، فیشینگ و بسیاری موارد دیگر رو‌به‌رو هستند.»
به گفته دانش، تضمین‌اَپ به عنوان اولین سرویس تضمین معاملات آنلاین و حضوری، برای جلوگیری از این دغدغه‌ها و مشکلات ناشی از جابه‌جایی‌های مالی ایجاد شده ‌است. در این بستر امن، خریدار و فروشنده که شناختی از هم ندارند، با اعتماد کامل باهم معامله می‌کنند.
 تضمین‌اپ چگونه به انجام معامله‌ای امن کمک می‌کند؟
دانش در مورد نحوه کاربری این پلتفرم توضیح می‌دهد: «محصول ما یک پلتفرم و سرویس آنلاین است. ما به افرادی که به صورت حضوری یا اینترنتی قصد انجام یک معامله دارند و به هم اطمینان ندارند خدماتی را ارائه می‌دهیم. ما در معاملات بین خریدار و فروشنده قرار می‌گیریم و بستر امنی برای انجام آن معامله ایجاد می‌کنیم.»
وی در رابطه با فرآیند معامله در این پلتفرم می‌گوید: «روش کار تضمین‌اپ به این صورت است که ابتدا خریدار و فروشنده در خصوص کالا و قیمت، باهم توافق می‌کنند، سپس خریدار پول را به حساب امانی تضمین‌اپ انتقال می‌دهد. بعد از آن تضمین‌اپ دریافت وجه را به فروشنده اعلام کرده و فروشنده کالا را برای خریدار ارسال می‌کند. خریدار دریافت کالا را در سیستم تایید می‌کند و بعد از تایید خریدار، پول به حساب فروشنده انتقال داده می‌شود.»