نقش رسانه‌های برون‌مرزی در روابط میان کشورها

خبر

نقش رسانه‌های برون‌مرزی در روابط میان کشورها

شاهرخ حسن، مدیرعامل گروه رسانه جنگ و شبکه جیو‌نیوز، از شبکه جهانی سحر بازدید و با مدیر این شبکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش جام‌جم، در این دیدار علی برزی، مدیر شبکه جهانی سحر ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرعامل گروه رسانه جنگ و شبکه جیو نیوز، خواستار گسترش روابط بین رسانه‌های دو کشور ایران و پاکستان شد.
وی افزود: ایران و پاکستان دو کشور دارای روابط مشترک تاریخی، فرهنگی و مردمی هستند و تعامل رسانه‌های دو کشور می‌تواند این روابط حسنه را بیش از پیش افزایش دهد.
مدیر شبکه جهانی سحر همچنین تاکید کرد: رسانه‌های ایران به‌خصوص شبکه جهانی سحر آماده همکاری با رسانه‌های پاکستان ازجمله شبکه جیونیوز هستند.
شاهرخ حسن نیز دیدار با مسؤولین شبکه جهانی سحر را باعث افتخار دانست و برای همکاری با رسانه‌های ایرانی ازجمله شبکه جهانی سحر اعلام آمادگی کرد.
احمد نوروزی معاون برون‌مرزی، شاهرخ حسن مدیرعامل گروه جنگ و جیو نیوز را به حضور پذیرفت و از حضور ایشان در رسانه ملی ایران ابراز خوشحالی کرد.
نوروزی نقش رسانه‌ها را در پیشبرد روابط ایران و پاکستان مهم ازیابی کرد و گفت: ایران و پاکستان با اشتراکات فرهنگی، زبانی، تاریخی و مذهبی، در حقیقت یک کشور محسوب می‌شوند و رسانه‌ها می‌توانند این نقش را برجسته‌تر کنند.
مدیرعامل گروه جنگ جیو نیوز نیز با استقبال از همکاری رسانه‌های دو کشور از بازدید رسانه‌های زبان‌های خارجی به‌خصوص از کانال اردوی شبکه جهانی سحر 
ابراز خوشحالی کرد.
وی افزود: گروه خبری جنگ و جیو نیوز برای تبادل اطلاعات و تولیدات مشترک با شبکه‌های مختلف برون‌مرزی ایران آمادگی دارد.