من مانکن نیستم!

من مانکن نیستم!

میرطاهر مظلومی همیشه پرکار بوده و کارنامه‌ای از نقش‌های کوتاه و بلند دارد. این هنرمند بارها و بارها در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، لباس شخصیت‌های متفاوت را به تن کرده که می‌توان به نقش گدا در سریال تا ثریا، نقش احمد شاه در عمارت فرنگی، نقش روزبه نراقی در سریال پیدا و پنهان و... اشاره کرد. مظلومی سال گذشته در دو سریال صبح آخرین روز و خودخواسته بازی کرده‌است. او همچنان فعالیت‌هایش را در دوبله و نمایش‌های رادیویی ادامه می‌دهد. 
مظلومی درباره آخرین فعالیتش در رادیو به جام‌جم گفت:«نمایش من مانکن نیستم را به نویسندگی روح‌ا... نوری، بازیگری و کارگردانی خودم و تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی برای رادیو نمایش ضبط کردم. داستان نمایش درباره شخصیتی به نام الهه است که برخلاف نظر خانواده‌اش به تازگی بلاگر شده و اجناس متفاوت را تبلیغ می‌کند، توسط یک باند قاچاق شناسایی و به سودای یک زندگی مرفه، از یکی از شهرهای شمالی کشور راهی تهران می‌شود. 
این در حالی است که نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل این گروه خلافکار را  تحت نظر دارد.» 
وی ادامه داد: «سعی کرده‌ایم قصه‌ای متفاوت برای شنوندگان رادیو نمایش ضبط کنیم تا از شنیدن داستان لذت ببرند. ضمن این‌که به موضوعاتی همچون بلاگرها هم زیرپوستی پرداخته می‌شود.»
در این نمایش، سیما خوش‌چشم، سیدمجتبی طباطبایی، شیرین سپه‌راد، مهرخ افضلی، ماندانا محسنی، حمید یزدانی، فریده دریامج، محمد مجدزاده، عباس توفیقی، محمدسعید سلطانی، علی میلانی، فرشته صمدی‌پور، آسیه گرمی، حمید هدایتی، سینا نیکوکار و... بازی می‌کنند.