شمارش معکوس برای رادیو ورزش بانوان

شمارش معکوس برای رادیو ورزش بانوان

خبر خوشحال کننده برای دختران قهرمان و بانوان ورزشکار کشورمان که همواره دغدغه دیده‌نشدن و حضور نیافتن خود را در رسانه‌ای مستقل داشتند در حال حاضر شبکه رادیویی ورزش معاونت صدای رسانه ملی این بستر را با راه‌اندازی یک کانال اختصاصی رادیویی ورزشی برای بانوان ورزشکار و دختران قهرمان رشته‌های مختلف ورزشی فراهم کرده تا از این پس یک شبکه رادیویی ورزش بانوان بتواند علاوه بر پوشش زنده رقابت‌های مختلف ورزشی بانوان به پخش برنامه‌های پرمحتوای ورزشی برای زنان و دختران ورزشکار و همچنین علاقه‌مندان به ورزش بانوان بپردازد.

این خبر، مسرت‌بخش و امید آفرین بود و یقینا بانوان ورزشکار و دختران قهرمان ورزشی کشورمان از شنیدن آن بسیار خوشحال و شاد شدند، چراکه از این پس صاحب یک رسانه قوی شدند که می‌توانند از طریق آن به کسب مقام و موفقیت خود در میادین ورزشی بین‌المللی، جهانی، آسیایی، المپیک و.... افتخار کنند و دیده شوند.
مدیر شبکه رادیویی ورزش در  گفت‌و‌گو با جام‌جم درباره این امر مهم و زمان راه‌اندازی این شبکه مستقل ورزش رادیویی برای بانوان توضیحاتی داد.
وی گفت: بعد از جلسه‌ای که در ماه پایانی سال قبل با  رئیس سازمان داشتیم، مقررشد با توجه به ظرفیت‌های زیاد رادیو برای انعکاس فعالیت‌های ورزشی و پوشش زنده رقابت‌های ورزشی بانوان، یک رادیو ورزشی اختصاصی برای آنها ایجاد شود و برهمین اساس و طبق صحبت‌هایی که با معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان داشتیم، سرانجام در ۱۱ خرداد امسال همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و همچنین معاونت صدای رسانه ملی در خصوص حمایت همه جانبه از ایجاد شبکه رادیویی ورزش بانوان به امضا رسید و این شبکه رادیویی از روز عید سعید غدیر ۲۷تیر به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رسول شمالی ورزنده - گروه رسانه