تمدید اکران آنلاین «مرد بازنده»

تمدید اکران آنلاین «مرد بازنده»

وضعیت اکران آنلاین فیلم‌ها همچنان مشکلات سابق خود را دارد، به گونه‌ای که تقریبا هر فیلمی روی پلتفرم‌ها می‌آید، بلافاصله به صورت غیرقانونی تکثیر می‌شود و در کانال‌های تلگرامی می‌توان، آن را بدون هزینه و محدودیت دانلود کرد و دید. با وجود این ، برخی فیلم‌ها برای به دست آوردن حداقل منافع، شرایط اکران برخط را می‌پذیرند. یکی از این فیلم‌ها که دیروز اکران آنلاین خود را تا پایان خرداد تمدید کرد، فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که در اکران نوروزی روی پرده رفت و به اندازه‌ای که مطلوب تهیه‌کننده وسرمایه‌گذار بود، نفروخت و از چند هفته قبل این فیلم در پلتفرم‌های مختلف نمایش فیلم، به صورت برخط اکران شد و گویا تهیه‌کنندگان آن از فروش آن به‌صورت برخط، رضایت نسبی دارند.

مرد بازنده به نویسندگی ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان داستان مردی است که در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسؤول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های او درمی‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 
جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، امیر دژاکام، مهدی زمین‌پرداز، سجاد بابایی، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، شبنم قربانی، منوچهر علیپور، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی گروه بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.