اخبار

اخبار

جاماندگان از  یارانه بخوانند
هادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: به دلیل تغییراتی که در شرایط خانوارها ایجاد شده، همیشه امکان تکمیل اطلاعات افراد یارانه بگیر وجود دارد؛ بنابراین در مرحله نخست بخشی از اطلاعات تکمیل شده و پرداخت صورت می‌گیرد. البته همیشه این امکان وجود دارد افراد در سایت حمایت ثبت‌نام کنند؛ چرا که ممکن است برخی تشکیل خانواده بدهند و برخی هم جدا شوند. این سایت تا ۱۰روز آینده باز می‌شود. به طور کلی ما تلاش کرده‌ایم اطلاعات خود را بر اساس اطلاعاتی که در بانک‌ها داشتیم، به صورت دقیق کامل کنیم.

فروش چارتری بلیت اربعین ممنوع
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی: قیمت بلیت‌های هواپیما برای ایام اربعین در سایت سازمان هواپیمایی مشخص می‌شود و هیچ نوع بلیتی در این ایام به صورت چارتری به فروش نمی‌رسد.به منظور ارائه خدمات سفرهای هوایی به زوار اربعین و مذاکره با مسؤولان عراقی در این خصوص، سفری به این کشور خواهیم‌داشت و با ایجاد سامانه‌های مختلف و تمهیدات لازم، اجازه نمی‌دهیم هیچ بازار سیاهی برای فروش بلیت‌های هواپیما در ایام اربعین تشکیل شود. 
نباید هیچ پیش‌فروشی برای بلیت‌های هواپیما در این ایام انجام شود. با تدابیر صورت گرفته آمادگی داریم در حوزه حمل و نقل شرایط مناسبی برای سفر زائران کربلا فراهم کنیم.سال گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی کشور عراق برای زائران اربعین و امکان سفر فقط از طریق بخش هوایی، فشار زیادی روی بخش هوایی بود اما امسال ظرفیت سفر در دیگر بخش‌های حمل و نقل از جمله ریلی و جاده‌ای افزایش یافته‌است.