تلنگر

تلنگر

جنایت 2 قاتل نقابدار در پارکینگ 
مرد جوان هنگام سرکشی به زیرزمین خانه‌اش از سوی دو مرد نقابدار با ضربه‌های چاقو کشته شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 16 و 46 دقیقه سه‌شنبه بیست و یکم تیر امسال، یکی ازماموران کلانتری جوادیه با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان قتل مردی 42 ساله قرارداد. با حضور تیم جنایی در محل، مشخص شد مرد میانسالی در بخشی از محوطه پارکینگ با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. ماموران در بررسی محل، متوجه رد خون از مقابل زیرزمین ساختمان تا محل کشف جسد شدند که نشان می‌داد او مقابل زیر‌زمین زخمی شده بود.
در تحقیق از ساکنان ساختمان مشخص شد، مقتول با این‌که دو واحد این ساختمان را خریده و اجاره داده بود، در محل دیگری زندگی می‌کرد. او گاهی به زیر‌زمین این ساختمان که متعلق به خودش بود سر می‌زد. روز حادثه هم سوار بر خودروی پژو 206 به آنجا آمده بود.   
بازپرس جنایی سپس به بررسی دوربین‌های مداربسته خانه پرداخت که مشخص شد، بعد از ورود این فرد به پارکینگ، دو مرد کلاه‌دار که ماسک هم به چهره زده بودند، وارد پارکینگ شدند. زمانی که متهم وارد زیرزمین شد با چاقو به او حمله‌ور شده و بعد از آن‌که وی را به شدت زخمی می‌کنند به سرعت از محل فرار می‌کنند. همچنین فیلم‌ها نشان می‌داد که متهمان ساعت 15 و45 دقیقه وارد ساختمان شده و دو دقیقه بعد از آنجا خارج شده بودند. در ادامه معلوم شد مقتول با افرادی اختلاف کاری و مالی داشته و حتی پرونده‌هایی در این باره در محاکم قضایی داشته است. 
با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران‌، تحقیق از خانواده مقتول برای رازگشایی از قتل و بازداشت دو متهم به قتل ادامه دارد‌.   

 جزئیات تازه از سقوط مرگبار معصومه کوچولو
تحقیق از کارگر چمن‌زنی فضای سبز منطقه 15 درباره سقوط معصومه کوچولو به چاه 46 متری نشان داد، چهار چاه و گودال در آن منطقه رها شده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، بعدازآن‌که معصومه چهارساله عصر نوزدهم تیرامسال برای تفریح با خانواده‌اش به فضای سبز رمپ خاوران رفت، داخل چاه 46متری افتاد و فوت شد. در ادامه تحقیقات در این باره، دیروز کارگر چمن‌زنی فضای سبز محل حادثه احضار و در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مورد تحقیقات قرار گرفت و گفت‌: من سه ماه بود که آنجا کار می‌کردم. این حفره از قدیم در فضای سبز وجود داشت اما کسی متوجه وجود حفره در آنجا نمی‌شد. چمن آن منطقه بلند شده بود و با دستگاه چمن‌زنی هم نمی‌شد آن را کوتاه کرد. در محل حادثه‌، دو چاه دیگر و دو گودال وجود دارد که احتمال سقوط در آنجا هم وجود دارد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات ادامه دارد. 

 4 سوزن در قلب و قفسه سینه زن بیمار 
چهار سوزن خیاطی از قلب و قفسه سینه یک بیمار در بیمارستان امام‌خمینی (ره) اردبیل خارج شد. 
دکتر علیرضا محمدزاده، جراح قلب و عروق بیمارستان امام‌خمینی(ره) اردبیل به مهر گفت: این زن 50ساله بابت درد سینه و با مشکلات افسردگی در بیمارستان فاطمی بستری شده بود که پس از سی تی اسکن، وجود چهار سوزن در قلب و دیواره قفسه سینه مشاهده شد. او برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. 
 وی افزود‌: یکی از این سوزن‌ها که سوزن خیاطی بود به ابعاد ۴سانتیمتر در بطن راست وارد شده و سه مورد دیگر در جدار قفسه سینه و باعث آسیب به این ناحیه شده بودند که بعد از سه ساعت جراحی سوزن‌ها بیرون آورده شدند.