بازداشت قاتل هم‌خانه قبل از فرار

بازداشت قاتل هم‌خانه قبل از فرار

پسر 17ساله که از رفتارهای هم‌خانه‌اش خسته شده بود، او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند اما قبل از فرار بازداشت شد. 

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 23 و 35 دقیقه شامگاه سه‌شنبه 21 تیر امسال، وقوع درگیری مرگبار در خانه‌ای ویلایی در محله یافت‌آباد تهران به پلیس 110 گزارش شد. همزمان با حضور تیم جنایی در آنجا مشاهده کردند که جسد مردی 22ساله که با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده، در یکی از اتاق‌ها افتاده است. قاتل پسری 17 ساله بود که افراد حاضر در خانه او را بازداشت کرده بودند.
نوجوان متهم به قتل دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت: از هشت ماه قبل همراه دوستانم و مقتول در این خانه زندگی می‌کردیم. 
مقتول کارهای ساختمانی انجام می‌داد و من نظافتچی بودم. اوایل ارتباط خوبی داشتیم اما از وقتی به باشگاه بدنسازی رفت، رفتارش تغییر کرد و مدام به من زور می‌گفت و می‌خواست کارهایش را انجام دهم که قبول نمی‌کردم. بعد از آخرین دعوا‌، 10روز به او فرصت دادم تا از آن خانه برود. 
خودم هم برای کاری به شمال کشور رفتم. وقتی برگشتم دیدم هنوز آنجاست و قصد رفتن از این خانه را ندارد. با هم درگیر شدیم که با چاقو به طرفش حمله کردم و در اوج عصبانیت چند ضربه به بدنش زدم. بعد هم قصد ترک آنجا را داشتم که دوستانم مانعم شدند. متهم نوجوان با اعتراف به قتل از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.