آمده‌ام که بدتر انتخاب نشود

اعتراض واعظ آشتیانی به روند ثبت‌نام در انتخابات

آمده‌ام که بدتر انتخاب نشود

امیررضا واعظ آشتیانی،  نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به معاون وزیر ورزش و جوانان نسبت به عدم تمدید فرصت ثبت‌نام نامزدها اعتراض کرد. او که به دلیل نداشتن فرم تأییدیه با امضای پنج عضو مجمع توسط کمیته بدوی انتخابات این فدراسیون از جمع نامزدها حذف شد، نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

واعظ‌ آشتیانی با ارسال نامه‌ای به محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر اضافه شدن سه روز به فرصت ثبت‌نام نامزدها با توجه به تعطیلی‌ها، این فرصت باید اعمال می‌شده است. مشخص نیست با توجه به این اعتراض و نامه مربوط به آن چه اتفاقی رخ خواهد داد.  
واعظ آشتیانی در این باره به ورزش سه گفت: درست است پنج امضا باید گرفته شود و این را می‌پذیرم، اما وقتی از چهاردهم تا بیستم تیر زمان ثبت‌نام بوده، باید تعطیلی‌ها را نیز در نظر بگیرند. شاید آقایان بگویند فدراسیون باز است ولی همه جا تعطیل بوده و باید روز کاری را در نظر می‌گرفتند. هدف ما از حضور در انتخابات تکثر بود چون بگوییم شرایط برای حضور همه افراد مهیاست. ما مثل خیلی از افراد نیستیم که بگوییم از بالا به ما گفتند ثبت‌نام کن. ما بالاسری نداریم. برخی از خیرخواهان به ما گفتند ثبت‌نام کن و من برخلاف میل باطنی آمدم تا این تکثر ایجاد شود. اینطور نشود که سه نفر به فینال بروند و بین بد و بدتر، بدتر انتخاب شود. من به خاطر همین که بدتر انتخاب نشود، آمده‌ام.