جنایت، پایان عشق ممنوعه به دخترخاله

قاتل پس از 5 سال و در آستانه نوروز از سوی اولیای دم بخشیده شد

جنایت، پایان عشق ممنوعه به دخترخاله

زوج سالخورده و دو نوه‌‌شان در آستانه
سال نو‌، مرد اعدامی را بخشیدند تا به او فرصتی برای زندگی بدهند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، فرشید به دليل عشق سیاهی که به دختر‌خاله‌اش داشت‌، شوهر او را شانزدهم تیر سال 95 با ضربه‌های چاقو به قتل رساند و جسد را همراه خودروی سمند مقتول به آتش کشید و در جاده شورآباد رها کرد اما راز این جنایت خیلی زود فاش شد و او همراه دختر خاله‌اش بازداشت شدند. آنها درشعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در این جلسه، اولیای‌دم مقتول از‌سوی خود و به نیابت از دو دختر مقتول که 10 و 12ساله بودند، خواستار قصاص قاتل شدند. همسر مقتول در جلسه دادگاه گفت: من نقشی در قتل نداشتم. همسرم مرا اذیت می‌کرد و در این‌باره با پسر خاله‌ام درد‌دل کردم اما او شوهرم را سد راه علاقه‌اش به من می‌دانست و  می‌گفت قصد دارد با سم شوهرم را بکشد که حرف‌هایش را جدی نگرفتم اما او سرانجام شوهرم را کشت.
 در ادامه جلسه متهم به قتل هم در دفاع از خود گفت:« درددل‌های دخترخاله‌ام باعث دلبستگی‌ام به او شد. شب قبل از قتل هم به من گفت شوهرش او را اذیت کرده که تصمیم به اجرای قتل او گرفتم. به‌دلیل این‌که خانه‌مان پارکینگ نداشت، خودرویم را در پارکینگ آنها می‌گذاشتم. آن شب ماشینم را در پارکینگ آنها گذاشتم و مقتول مرا سوار سمندش کرد تا به خانه‌مان برساند. او را با ضربه‌های چاقو در خودرویش کشتم. ساعاتی با جسد در خیابان‌ها سرگردان بودم و بعد خودرو را سمت جاده ورامین بردم و برای از بین رفتن اثر انگشتم‌، خودرو را با جسد آتش زدم.»
متهم، حکم قصاص و شلاق گرفت و همدستش به تحمل شلاق و حبس محکوم شد.
سید‌علی موسوی‌زاده‌، قاضی شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تايید این  خبر به جام‌جم گفت: «مرد اعدامی پنج‌سالی می‌شد که زیر حکم قصاص بود. در این سال‌ها از جنایتی که انجام داده بود، پشیمان بود. پنج جلسه صلح و سازش با خانواده مقتول برگزار شد اما آنها خواستار اجرای حکم بودند. چند روز پیش برای ششمین‌بار جلسه صلح و سازش در اجرای احکام دادسرای جنایی تهران برگزار شد و این تلاش‌ها نتیجه داد. والدین و دو دختر مقتول در آستانه سال نو و اعیاد شعبانیه قاتل پشیمان را بخشیدند و به او زندگی دوباره هدیه کردند. او به‌زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه محاکمه خواهد شد.»