تلنگر

تلنگر

ترقه، دستان نوجوانی را قطع کرد
نوجوان شیرازی هنگام درست کردن ترقه دچار حادثه شد و دستانش را از دست داد.
دکتر محمدجواد مرادیان، رئیس مرکز اورژانس فارس به مهر گفت: ظهر شنبه بیست و یکم اسفند امسال‌، انفجار ترقه و مصدومیت فردی به اورژانس گزارش و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. معلوم شد که دستان پسر 13 ساله‌ای موقع درست کردن ترقه قطع شده است.
مرگ مشکوک 2 نفر
با حلوای مسموم

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان درباره مرگ دو نفر بعد از خوردن حلوای نذری توضیحاتی ارائه داد.
دکتر رمضان احدی به ایسنا گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته دو نفر با علائم مسمومیت به یکی از درمانگاه‌های شهر بهبهان استان خوزستان مراجعه کردند و سپس به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل شدند. بر‌اساس شرح‌حالی که از بیماران گرفته شد، آنها عنوان کردند که بعد از خوردن حلوای نذری دچار مسمومیت شده‌اند.
ابتدا یکی از آنها فوت و دیگری که بد‌حال بود به بیمارستان شهیدزاده اعزام اما او نیز با وخامت حالش، فوت شد.
قتل مامور بازنشسته
با شلیک گلوله

 جسد یکی از ماموران بازنشسته نیروی انتظامی کرمان که به قتل رسیده بود در‌حالی کشف شد که پلیس  در جست‌و‌جوی عامل قتل اوست.
به گزارش سایت پلیس‌، عصر پنجشنبه نوزدهم اسفند امسال‌، جسد سرهنگ مرتضی رضایی‌زاده که سرهنگ بازنشسته پلیس راهور بود، حوالی کارخانه سیمان پیدا شد که با شلیک گلوله به قتل رسیده و ساعاتی از مرگ وی گذشته بود. تحقیقات  برای رازگشایی از قتل وی و بازداشت عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.
دستگیری دزدان محموله پسته
رئیس پلیس شهرری از دستگیری دزدان محموله دو هزار کیلویی پسته خبر داد.
به گزارش جام جم، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان در محدوده نجم آباد به ماموران انتظامی و اعلام سرقت یک خودروی وانت نیسان حاوی ۲ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم پسته توسط ۵ نفر از سرنشینان خودروی ۴۰۵ تحت پوشش مامور و با استفاده از دستبند و بیسیم، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار کلانتری قرار گرفت و طرح مهار اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه مشخصات خودرو‌ها و سارقان در اختیار واحد‌های عملیاتی و انتظامی قرار گرفت، افزود: تیم عملیاتی کلانتری قلعه نو با همکاری عوامل بسیج حوزه ۴۵۷ خودروی وانت نیسان مسروقه حامل بار پسته را متوقف و دونفر از سارقان را به همراه یک رشته دستبند دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری قلعه نو منتقل و با اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی پسته‌های سرقت شده نیز کشف شد.