ربودن مرد جوان در محله بازار

ربودن مرد جوان در محله بازار


جست‌وجوی پلیس برای یافتن مرد جوانی که در محله بازار تهران از سوی سرنشینان یک دستگاه پراید ربوده شد، آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز پیش مردی با پلیس110 تماس گرفت و اطلاع داد مقابل چشمانش مردی را در بازار تهران ربوده‌اند. ماموران کلانتری بازار به محل آدم‌ربایی اعزام شدند. در تحقیقات اولیه از اهالی متوجه شدند مرد جوان را سرنشینان خودروی پرایدی ربوده و با خود بردند و شاهدان توانسته بودند راننده پژو که آنها را اسکورت می‌کرد در فرار ناکام بگذارند. یکی از شاهدان ماجرای آدم‌ربایی در تحقیقات گفت: برای خرید از خانه بیرون رفته بودم. مردی جوان را دیدم که دستپاچه بود و مدام به اطرافش نگاه می‌کرد و از مقابلم عبور کرد. چند دقیقه بعد خودروی پرایدی که سه سرنشین داشت، راهش را سد کردند و با چاقو وی را زخمی و با انداختن در خودرویشان ربودند. با اهالی سعی کردیم او را نجات دهیم که نشد. خودروی پژویی نیز آنها را اسکورت می‌کرد که راننده‌اش را دستگیر کردیم.
راننده پژو نیز پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات گفت: با مردی معامله کردم اما سرم کلاه گذاشت و چک‌هایش برگشت خورد. از او شکایت کرده و حکم جلبش را گرفتم. چند روز پیش رد کلاهبردار فراری را در تهران پیدا کرده و امروز به مخفیگاهش آمدم اما از آنجا رفته بود. خواستم به شهرم برگردم که ناگهان مقابل خودروی من، آدم‌ربایی رخ داد و ترسیدم. خواستم فرار کنم که اهالی مرا به عنوان همدست آدم ربایان دستگیر کردند.
 مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات از تنها مظنون پرونده ادامه دارد. سرنوشت گروگان نیز هنوز معلوم نیست و ماموران در جست‌وجوی او هستند.