محمدی: پسرم استقلالی است، خودم پرسپولیسی

محمدی: پسرم استقلالی است، خودم پرسپولیسی


محمد محمدی هم در استقلال بازی کرده و هم پرسپولیس. چند سال قبل مصاحبه‌ای از او منتشر شد که در آن گفته بود با احترام به پرسپولیسی‌ها، استقلالی است. محمدی در این باره می‌گوید: «ماجرا از این قرار بود که مجری برنامه به من گفت یک جمله‌ای بگو وایرال شود. من در مصاحبه گفتم وقتی به جمع استقلالی‌ها می‌روم، می‌گویم با احترام به آنها استقلالی هستم. در ادامه هم گفتم وقتی در جمع پرسپولیسی‌ها می‌روم، می‌گویم با احترام به آنها، پرسپولیسی هستم. بعد تدوینگر برنامه که استقلالی بود طوری این تیکه‌ها را به هم چسباند که آن جمله در آمد و وایرال شد. بعد هم زنگ زدم که متاسفانه دیگر پخش شده بود و داستان شد.»
محمدی اضافه می‌کند: «من از بچگی پرسپولیسی بودم و هستم. عاشق علی پروین و عاشق این که یک روز مثل احمدرضا عابدزاده از تونل به زمین بیایم. خدا را شکر این اتفاق برایم افتاد.»
مدیر تیم امید همچنین درباره ماجرای استقلالی بودن پسرش می‌گوید: «بله او استقلالی است. ماجرای استقلالی شدنش هم به خاطر اتفاقاتی بود که افتاد. یک دوره پسرم مریض شد و باید جراحی می‌کرد. من به باشگاه گفتم بخشی از پولم را برای جراحی پسرم بدهید. ندادند. او با علی انصاریان هم خیلی رفیق بود. در همان زمان علی به استقلال رفت و پسر من هم استقلالی شد.»