حق باشماست

حق باشماست

# نظارت-روغن-‌موتور
حامدی از تهران: 
متاسفانه هیچ نظارتی بر قیمت روغن‌موتور خودرو نمی‌شود و در بیشتر تعویض روغنی‌ها، قیمت روغن موتور متفاوت است، آنقدر که با اختلاف 20 تا 30 هزار تومانی به مشتری فروخته می‌شود.

# قیمت-پوشک
قدیمی از تهران: 
از سال گذشته تا امروز قیمت پوشک بچه، چیزی حدود 70 درصد افزایش داشته‌است،موضوعی که نه‌تنها برای خانواده‌های فرزنددار دردسر زیادی درست کرده بلکه از رغبت خانواده‌ها برای فرزندآوری کاسته‌است. در این شرایط چطور توصیه به فرزندآوری می‌شود؟

# محیط‌زیست-رسیدگی
شهروندی از اردبیل:
 چند روز پیش شاهد تلف شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در استان اردبیل بودیم، از مسؤولان محیط‌زیست تقاضا دارم به موضوعاتی از این قبیل توجه بیشتری داشته‌باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشورمان نباشیم.

#دارو-مجوز
یک شهروند: 
مسؤولان وزارت بهداشت بر فروش دارو در داروخانه‌ها نظارت بیشتری داشته‌باشند زیرا برخی داروخانه‌ها فروش اینترنتی بدون مجوز دارند.

#قطعات-خودرو
خزایی از تهران: 
وجود برندهای تقلبی در بازار قطعات یدکی خودرو به شدت افزایش یافته‌است و گاهی دیده می‌شود حتی قطعات دست دوم جای قطعه نو به فروش می‌رسد. چرا کسی بر چنین اوضاعی نظارت ندارد؟

#کرایه-تاکسی
یک راننده تاکسی: 
از سازمان تاکسیرانی درخواست دارم با توجه به مشکلات پول خرد، در تعیین کرایه‌ها بیشتر دقت کند تا مشکلی برای رانندگان و مسافران پیش نیاید.

# قیمت-اجاره
یک مستاجر: 
فصل جابه‌جایی مستاجرها آغاز شده در حالی که سقف 25 درصدی برای اجاره مسکن، اعلام شده‌است ولی متاسفانه کسی به این سقف توجهی ندارد و مالکان، برای اجاره ملک قیمتی نجومی تعیین می‌کنند.

#مترو-معطلی
غریبی از تهران: 
با وجود راه‌اندازی تقریبا تمام ایستگاه‌ها اما فاصله حرکت قطارهای خط 3 متروی تهران، کماکان زیاد است. چرا به این موضوع رسیدگی نمی‌شود تا مسافران مدت زیادی معطل نمانند؟