کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مجازات سنگین برای جراح زیبایی
جراح زیبایی مشهور که دختر 20ساله را قربانی نیت شیطانی خود کرده بود، پس از محاکمه به تبعید، شلاق و ممنوعیت از طبابت محکوم شد.به گزارش خبرنگار جام‌جم، سال گذشته دختر 20ساله‌ای با حضور در دادگاه کیفری از این جراح 50ساله شکایت کرد و گفت: برای تزریق چربی نزد  جراح مشهور زیبایی رفتم اما بعد از آن با عوارض تزریق روبه‌رو شدم. او برای معاینه، آدرسی را در محله دیباجی برایم ارسال کرد که وقتی آنجا رفتم، متوجه شدم او مرا به خانه یکی از بستگانش دعوت کرده است. او در آنجا به من تجاوز کرد و وقتی فهمید قصد شکایت دارم، ادعا کرد عاشقم شده و می‌خواهد با من ازدواج کند.پس از این شکایت، دختر جوان برای معاینه به پزشکی قانونی معرفی شد که پزشکان با معاینه او اعلام کردند، عضلات او به خاطر تزریق چربی فاسد، فلج شده و نیاز به درمان طولانی مدت دارد.پرونده این پزشک برای رسیدگی به اتهام تزریق چربی فاسد به دادسرای جرایم پزشکی و برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.در جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران، دختر جوان مدعی شد؛ پزشک با تهدید چاقو او را مورد آزار قرار داده است اما پزشک میانسال منکر این ادعا شد و گفت: من با میل دختر جوان با او ارتباط برقرار کرده و اجباری در کار نبود.در پایان، قضات وارد شور شده و دکتر مشهور را به 99 ضربه شلاق، دو سال تبعید و سه سال محرومیت از طبابت محکوم کردند.

واکنش پلیس به بازداشت یک زن

فرمانده انتظامی پایتخت در پی انتشار ویدئویی از درگیری میان ماموران و یک زن مقابل خودروی پلیس، دستور پیگیری دراین‌باره را صادر کرد.مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از پیگیری ویژه این موضوع با دستور سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد و اعلام کرد دستورات لازم درباره پیگیری ویژه حادثه دستگیری خانمی در منطقه سد لتیان از سوی گشت خودرویی پلیس پیشگیری و تصاویر منتشرشده از آن صادر شده است. 

بخشش قاتل اعدامی 
مردی که به اتهام قتل در زندانی در کرمانشاه به سر می‌برد، بعد از شش سال بخشیده شد.  به گزارش روابط‌عمومی دادگستری استان کرمانشاه، منوچهر فتاحی، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه دراین‌باره گفت: سال ۱۳۹۵ اختلافی میان اعضای یک خانواده به ایجاد نزاع و درگیری منجر و در ادامه یکی از آنها دچار حادثه شد و بعد در بیمارستان از دنیا رفت. متهم مرد بعد از محاکمه به قصاص محکوم و زندانی شد. او شش سال در زندان بود که سرانجام با تلاش شعبه ۴۵ ستاد صبر استان توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کرده و بخشیده شود. 

مرگ خاموش دو عضو خانواده 

دو نفر از اعضای یک خانواده در بروجرد براثر گازگرفتگی فوت شدند. مهدی غیبی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان لرستان به مهر گفت: روز جمعه وقوع گازگرفتگی با گاز منواکسیدکربن در خانه‌ای در محله مسکن مهر فاز 3 بروجرد به اورژانس گزارش شد. نیروهای امدادی به محل اعزام شدند که معلوم شد زن و مردی به دلیل نشت گاز در خانه‌شان دچار گازگرفتگی شده و فوت کردند.