خبر

خبر

وزیر اطلاعات: 
سوئد «حمید نوری» را گروگان گرفته ‌است

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات گفت:«جاسوسی آقای احمدرضا جلالی برای رژیم‌صهیونیستی، موضوعی اثبات شده و حکم اعدام او همه مراحل قضایی را طی کرده‌است.»
وی تصریح کرد:«دولت سوئد به نیابت از رژیم‌صهیونیستی و آمریکا، مدتی پس از بازداشت و محاکمه جلالی به صورت غیرقانونی آقای حمید نوری، هموطن ما را در سوئد بازداشت، بلکه به نوعی گروگان گرفت.»
وزیر اطلاعات گفت که از اتفاقات عجیب این بود که دولت سوئد پس از بازداشت این جاسوس در ایران، به او اقامت دائم داد و پس از محاکمه و صدور حکم اعدامش، به وی تابعیت سوئدی داد و از آن پس به عنوان شهروند این کشور از او حمایت کرد. در مورد جلالی نیز به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم‌کرد.

با کشف بیش از  35‌هزار و 410 تن کالای اساسی صورت گرفت  
ضربه سپاه به محتکران 
پس از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه در سراسر کشور، بیش از   35‌هزار و 410 تن  کالا‌های اساسی به ارزش تقریبی ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محتکران و قاچاقچیان را کشف کرده‌اند.   این اقلام که شامل 12‌هزار و 200 تن روغن خوراکی، ۴۸۰۰ تن برنج، ۴۰۰۰ تن نهاده‌های دامی، ۲۵۰۰ تن قند و شکر، ۱۵۰۰تن ماکارونی، ۱۹۰۰ تن آرد و سایر کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم است با توجه به ضرورت تنظیم بازار کشور، با هماهنگی مراجع قضایی و قانونی به‌سرعت در بازار عرضه شده‌است.