«نمایش» رنگ «مقاومت» به خود می‌گیرد

«نمایش» رنگ «مقاومت» به خود می‌گیرد

شبکه نمایش برای فیلم‌بازها و علاقه‌مندان سینمای ایران و جهان فیلم‌های بسیاری را در طول هفته و در ساعات مختلف در نظر دارد که جزو جدول پخش ثابت این شبکه محسوب می‌شود؛ به خصوص این‌که پخش آثاری از یک هنرمند را هم در نظر می‌گیرد و هر هفته فیلم‌های او را در آن ساعت مشخص‌شده، پخش می‌کند. این هفته اما همه چیز رنگ و بوی مقاومت به خود گرفته‌است. در آستانه سوم‌خرداد و سالروز فتح خرمشهر هستیم و به همین دلیل شبکه نمایش هم آثاری ماندگار با این مضمون روی آنتن می‌فرستد. فیلم‌های ارزشمندی که با تماشای دوباره آنها، می‌توانیم خاطره‌بازی کنیم. برخی از فیلم‌ها در دهه 60 و همزمان با دوران دفاع‌مقدس ساخته شده‌اند و با تماشای آنها، خاطرات بسیاری برای ما تداعی خواهدشد. پس اگر تمایل دارید بدانید چه فیلم‌هایی و در چه ساعاتی روی آنتن این شبکه خواهدرفت، می‌توانید در این مطلب همراه ما باشید.
فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه‌نمایش از امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ساعت 13 ماه پخش خواهدشد، عبارت است از: فصل نرگس، لکنت، جاده، کلاه سبزها، تپه آدم‌برفی، اینجا خانه من است و «چ» نام فیلم‌های این بخش است. اما در جدول پخش ساعت 19 هم می‌توانید شاهد پخش فیلم‌های جذابی باشید. فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ این شبکه هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این آثار خواهدبود: ما یک باغ وحش خریدیم، سفر به تاریخ، پزشک زبردست، رکسان، بقایای روز، برادران باد و پرواز جی ال ۵۰.
به مناسبت روز تاریخی آزادسازی خرمشهر، شبکه نمایش قصد دارد به مرور فیلم‌های «سینمای مقاومت و پایداری» بپردازد. فیلم‌های منتخب این هفته در ساعت ۲۱ به ترتیب روز پخش، از امروز تا جمعه ۶ خرداد شامل این عناوین خواهدبود: عقاب‌ها، کانی مانگا، روز سوم، ویلایی‌ها، مزرعه پدری، از کرخه تا راین و شب واقعه پخش می‌کند.