از یک قالب ثابت خارج شدیم

امیراحمدی مجری صبح‌بخیر ایران:

از یک قالب ثابت خارج شدیم

«صبح بخیر ایران» یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون است. کمتر کسی است که حتی یک بار هم شده بیننده این برنامه نباشد. البته گاهی درگیر تغییراتی شده است، چه در اجرا و چه در محتوا و مضمون. عبدالرضا امیراحمدی یکی از مجریان برنامه است که در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها درباره تغییرات جدید این برنامه عنوان کرد: برنامه «صبح بخیر ایران» مانند دوره‌های گذشته با محوریت گزارش‌های مردمی و گفت‌وگو با مسؤولان در نمایشگاه کتاب تهران حضور نداشت. بلکه بیشتر حضور و شور هیجان نمایشگاه را بعد از دو سال تعطیلی کرونایی به مخاطبان خود نشان داد.
وی درباره تغییرات شکل گرفته در برنامه صبحگاهی صبح بخیر ایران ادامه داد: از نوروز ۱۴۰۱ به بعد قرار است با توجه به مناسبت‌ها، فصل‌های سال و شرایط زمانی، فرم، محتوا و قالب برنامه تغییر کند و از یک قالب ثابت خارج شود. تغییر در جدول پخش و زمان‌بندی پخش آیتم‌ها و برنامه‌ها هم از دیگر پوست‌اندازی‌های صبح بخیر ایران است.
وی در پایان با اشاره به تشکیل کانون مجریان رسانه‌های دیداری گفت: فعالیت و تجمیع مجریان رسانه‌های دیداری در کنار هم به صورت صنف بسیار مبارک بوده و این اتفاق یک پدیده است که امیدوارم به سازمان صداوسیما کمک کند.