بایگانی فیلم پرحاشیه

بایگانی فیلم پرحاشیه

جلد دوم روزنامه جام جم شامل هشت صفحه مجموعه مطالبی در حوزه‌های رادیو و تلویزیون و رسانه، فرهنگ و هنر و البته سبک زندگی است.

علی عامل هاشمی، مجری برنامه «شوتبال» مهمان صفحه تلویزیون است. او گفته وقتی در این برنامه اجرا می‌کند همانی است که هست؛ خودش است. قصه فیلم پرحاشیه «برادران لیلا» با پایان جشنواره تمام نشده است. گزارش معصومه علیزاده در صفحه سینمای امروز درخواست مجوز این فیلم در ایران را بررسی کرده است، جایی که تهیه‌کننده این فیلم اظهار کرده به سهولت می‌تواند مجوز نمایش آن را بگیرد و حتی زمان اکران آن را هم مشخص کرده اما حالا آن‌طور که شورای نظارت به جام جم گفته  این فیلم اصلا قرار نیست مجوز بگیرد.
جوایز کن هم خبرساز بود، مخصوصا جایزه بهترین بازیگر زن که به زر ابراهیمی برای فیلم «عنکبوت مقدس» اعطا شد. مطلب کوتاه دیگری در صفحه 9 جام‌جم  وجود دارد که به دخالت‌های سیاسی در اعطای این جایزه اشاره دارد.   قصه آمارهای پرت و پلای عنوان شده از سوی برخی کارشناسان حوزه اجتماعی هم موضوع به روزی است. تازه‌ترینش مربوط به آمارهای مربوط به تعداد سقط‌ جنین و نوزادان  رها شده است. آمارها آن‌قدر پرت و پلا بود که حتی دستگاه قضایی وارد ماجرا شده است. صفحه سبک زندگی، رفته است سراغ همین ماجرا، این‌که چرا عده‌ای در فضای مجازی با انتشار زنجیره‌ای اخبار منفی به دنبال لایک‌گرفتن هستند.