حق با شماست

حق با شماست

#پل- هوایی- تعمیر
درخشان از تهران: 
پله برقی روبه‌روی شهرک قصرفیروزه 1 چند ماهی خراب است‌. چرا شهرداری منطقه اقدامی بابت تعمیر و راه‌ اندازی مجدد آن انجام نمی‌دهد؟

#بانک- بورس
دلپسند از تهران: 
بیش از 6 ماه است که بانک دی در بازار بورس تهران بسته و اقدامی بابت از سرگیری معاملات در آن صورت نگرفته است. این موضوع به ضرر سهامداران است.

#پل‌- مدیریت-زمین
زنجانی از تهران: 
سند ملکی زمین‌های پل مدیریت مدت‌هاست که تعیین تکلیف نشده است. خواهشمند است که شهرداری این منطقه برای رسیدگی به مشکلات مالکان زمین و خانه‌ها اقدام کند.

جوابیه
در پی درج پیامی در روز شنبه 1401/02/18 با عنوان «مترو-معطلی» سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: در حال حاضر جدول زمان بندی حرکت قطارهای خط سه در ساعات پیک صبح و عصر 6 دقیقه برنامه‌ریزی شده که توسط 20 رام قطار در حال سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران گرامی است، اما با توجه به راه‌اندازی نشدن پایانه آزادگان امکان افزایش تعداد این قطارها در حال حاضر وجود ندارد. البته به محض ساخت و تکمیل پایانه مذکور توسط شرکت راه‌‌آهن شهری تهران و حومه، اقدامات لازم برای افزایش تعداد قطارها و به تبع آن کاهش سرفاصله قطارها همانند سایر خطوط درون شهری صورت خواهد پذیرفت تا رضایتمندی مسافران بیش از پیش افزایش یابد.