دانیال اسماعیلی‌فر سومین خرید پرسپولیس

دانیال اسماعیلی‌فر سومین خرید پرسپولیس

بعد از جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، پرسپولیس در سومین گام با دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهان به توافق رسید. 

قرارداد این بازیکن با پرسپولیس دو ساله امضا شده است. این انتقال در حالی انجام می‌شود که اسماعیلی‌فر پنج روز پیش مذاکره با «هر تیمی غیر از سپاهان» را تکذیب کرده بود اما همان‌طور که گزارش‌های مختلف می‌گفتند، اسماعیلی‌فر به پرسپولیس ملحق شد. 
او دو سال پیش نیز مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار داشت اما دانیال در آن مقطع ترجیح داد به سپاهان برود و حالا پس از دو فصل حضور در این تیم به عنوان مدافع راست،پرسپولیس را به عنوان مقصد جدید انتخاب کرده است. 
این بازیکن فصل گذشته عملکرد خوبی از خودش در تیم محرم نویدکیا به جا گذاشت. او با زدن 3گل و دادن 3پاس گل یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان در فاز هجومی بود. این نخستین سهمیه لیگ‌برتری پرسپولیس است و سرخپوشان امکان خرید ۶ بازیکن دیگر در این پست را دارند. با حضور اسماعیلی‌فر جدایی رامین رضاییان نیز حالت قطعی به خود می‌گیرد و باید دید او چه مقصدی را انتخاب خواهد کرد. اسماعیلی‌فر ۲۹ساله پس از سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتور اکنون بازی در یک تیم بزرگ دیگر را هم در ایران تجربه می‌کند.