رئیس‌جمهور: عقب‌نشینی نمی‌کنیم

رئیس‌جمهور: عقب‌نشینی نمی‌کنیم

رئیس‌جمهور در بیست‌و‌چهارمین سفر استانی به چهارمحال‌و‌بختیاری در جمع اقشار مردم گفت: در شورای حکام علیه ایران قطعنامه وضع می‌کنند، این در حالی است که به نام خدا، به نام مردم ما یک قدم از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد چرا که تاکنون هرچند تعداد قطعنامه که صادر شده است موثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است. 

به گزارش جام‌جم، آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی تصریح کرد: ما در این جنگ اراده‌ و فرهنگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌پسندیم که می‌گفت ما می‌توانیم. فرهنگ ما می‌توانیم فرهنگ پیروز است. 
دشمنان فکر نمی‌کردند ملت ایران به بسیاری از پیشرفت‌ها دست یابد. آنها نمی‌خواستند در منطقه پیروز شویم اما ملت ایران با این همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی را در جهت استقلال و خودکفایی برداشت.
رئیسی تاکید کرد: دشمنان نمی‌خواستند جایگاه ایران جایگاه برتر باشد اما ناکام ماندند و یک‌بار دیگر هم آمدند تجربه کردند و با قلدری یونانی‌ها را تحریک کردند و کشتی ما را دزدیدند اما ملت ایران به آنها ثابت کرد دوران «بزن در‌رو» گذشته و در ازای یک کشتی، دو کشتی آنها توقیف شد. در نتیجه امروز شنیدید که یونانی‌ها اعلام کردند آن‌را مسترد خواهند کرد.