سرنوشت گروگان 9ساله در هاله‌ای از ابهام

سرنوشت گروگان 9ساله در هاله‌ای از ابهام

پسر 9ساله نیشابوری از سوی سه‌سرنشین خودروی پژو در مقابل پارکی ربوده شد. با گذشت چهار روز از ماجرای این کودک‌ربایی، پلیس هنوز موفق به یافتن آدمرباها و نجات گروگان خردسال نشده و جان او در خطر است.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اردشیر 9ساله پنجشنبه نهم تیر امسال با خواهر کوچک و پسرخاله‌اش برای بازی راهی بوستان قلم در نزدیکی خانه مادربزرگشان در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی شدند که سرنشینان خودروی پژو 405 نقره‌ای راهشان را سد کردند و با ربودن اردشیر متواری شدند. خانواده او با حضور در پلیس آگاهی نیشابور، ربودن وی را اطلاع دادند و تحقیقات پلیسی آغاز شد اما با گذشت چهارشبانه روز، ماموران موفق به بازداشت آدمرباها و نجات گروگان  9ساله  نشده و جان این پسر خردسال در خطر است.
 خواهر اردشیر درباره ماجرای ربوده شدن  برادر 9ساله‌اش به جام‌جم گفت: برادرم کلاس سوم دبستان است. عصرها با خواهرکوچک‌ترم یا پسرخاله‌ام به بوستان قلم که نزدیک خانه مادربزرگمان است، می‌رفتند. پنجشنبه نهم تیر امسال، هوا که خنک‌تر شد ساعت 8شب  با پسرخاله‌ام و خواهرم به بوستان قلم رفتند که در مسیر ربوده شد. آدمرباها چاقو داشتند و ماسک به چهره‌هایشان زده بودند. خواهرم و پسرخاله‌ام نتوانستند، اردشیر را نجات دهند. چند نفر از اهالی نظاره‌گر این حادثه بودند اما برای نجات جان او هیچ اقدامی نکردند. تصویر برادرم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردیم اما مردم فقط زنگ می‌زدند و اطلاعات اشتباهی می‌دادند و بیشتر خانواده‌مان را نگران می‌کردند. برخی می‌گفتند اگر به آنها پول دهیم بچه را برایمان پیدا می‌کنند. تاکنون پلیس هم نتوانسته ردی از  برادرم و آدمرباها پیدا کند. پدرم در کار خرید و  فروش ملک است و با کسی اختلافی نداشت و  نمی‌دانیم چرا برادرم را ربوده‌اند. آدمرباها هنوز با ما تماس نگرفته و درخواست پول نکرده‌اند.