پلیس در یک قدمی دزد ناکام طلافروشی

پلیس در یک قدمی دزد ناکام طلافروشی

مرد مسلح که قصد سرقت از طلافروشی در تهران را داشت‌، در جدال با طلافروش ناکام ماند و متواری شد‌.

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، چهارم تیرامسال دزد ‌مسلحی وارد طلافروشی محله خلیج فارس تهران شد و قصد سرقت از آنجا را داشت اما پس از جدال با طلافروش بدون این‌که موفق به سرقت شود، فرار کرد‌. با شکایت طلافروش در دادسرای ناحیه 34 تهران پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه تحقیقات به اداره یکم پلیس آگاهی تهران ارسال شد‌. 
ماموران به ‌تحقیق از صاحب طلافروشی پرداختند که اظهار کرد: ساعت 9 صبح وارد مغازه طلافروشی شدم. اما فراموش کردم‌، قفل مرکزی در را بزنم. در حال برداشتن طلاها از گاوصندوق بودم که متوجه حضور مردی پشت سرم شدم.
 کلاهی روی سرش کشیده و به صورتش ماسک زده بود. اسلحه‌اش را به سمتم گرفت و یک ساک ورزشی سمتم انداخت و خواست طلاها را داخل آن بریزم. با او درگیر شدم و توانستم زنگ خطر را به صدا درآورم. با بلند شدن صدای زنگ خطر سارق دستپاچه شد و با شلیک یک تیر به ویترین مغازه، هراسان از محل فرار کرد.  
در این مرحله ماموران به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته طلافروشی و اطراف آنجا پرداختند که معلوم شد‌، سارق در سه دقیقه‌ برای سرقت اقدام کرده بوده که ناکام مانده است. در ادامه تحقیقات، ماموران دیروز با سرنخ‌هایی که به دست آورد‌ند در یک قدمی او قرار گرفتند و سارق ناکام به زودی بازداشت خواهد شد.