حق با شماست

حق با شماست

#واردات ــ خودرو
قره‌تپه از کرج: به پایان تابستان نزدیک می‌شویم در حالی که هیچ نشانی از واردات خودرو مشاهده نمی‌شود و بازار خودروی داخلی همچنان در نوسان است.

#نظارت ــ املاک
جاویدان از تهران: بنگاه‌های املاک بابت دریافت کد رهگیری مستاجران مبالغی حتی تا سه میلیون تومان طلب می‌کنند. چرا نظارتی بر این بنگاه‌ها وجود ندارد؟ بسیاری از آنها تخلف می‌کنند و اصناف هیچ نظارتی بر عملکرد آنها ندارند.

#ناوگان ــ فرسوده
حیدری از تهران: وضعیت اتوبوس‌های درون‌شهری تهران بسیار اسفبار است. در حالی که اتوبوس‌های فرسوده باید از رده خارج شوند ولی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و باعث آلودگی هوا می‌شوند.

#سرویس ــ مدارس
ضمیری از تهران: هزینه‌های اعلام شده برخی مدارس برای سرویس دانش‌آموزان بسیار گران است. با وضعیت به وجود آمده بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند از خودروی شخصی برای جابه‌جایی فرزندان‌شان استفاده کنند. چرا هیچ تعرفه مشخصی برای سرویس مدارس از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام‌نمی‌شود؟

#ترافیک ــ احسان
رمضانی از تهران: حضور بی‌شمار دستفروشان در خیابان احسان در منطقه‌4 تهران، باعث کندی تردد خودروها و ترافیک شده است، از شهرداری این منطقه تقاضا داریم برای از بین بردن مشکلات به وجود آمده، اقدامات لازم را انجام دهد.