آمار این فصل لیگ قهرمانان

آمار این فصل لیگ قهرمانان

14رئال مادرید با شکست لیورپول توانست برای چهاردهمین بار، قهرمانی در فوتبال باشگاهی اروپا را جشن  بگیرد. 

183کریس رونالدو در دومین روز از بازی‌های مرحله گروهی به رکورد 183 بازی در لیگ قهرمانان رسید و از ایکر کاسیاس عبور کرد.

کارلو آنچلوتی حالا توانسته شش بار در لیگ قهرمانان قهرمان شود؛ دو بار به عنوان بازیکن میلان، دو بار به عنوان سرمربی میلان و دو بار هم در قامت سرمربی رئال‌مادرید. 

5 منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی توانست اسپورتینگ را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد که این سنگین‌ترین باخت یک تیم در مرحله یک هشتم UCL به حساب می‌آید. 

100 با پایان این فصل از لیگ قهرمانان، لواندوفسکی، لوکا مودریچ، فرناندینیو، مارسلو و دیوید آلابا  توانستند تعداد بازی‌هایشان را در لیگ قهرمانان به عدد 100 برسانند. 

9 پپ گواردیولا این فصل برای نهمین بار به عنوان مربی به مرحله نیمه‌نهایی رسید و از این حیث تنها رکورددار محسوب می‌شود.

60 لیورپول و بایرن مونیخ از لحاظ مالکیت توپ، بهترین تیم‌های این دوره بودند و به طور میانگین در بازی‌های خود 60 درصد مالکیت را در اختیار داشتند. رئال‌مادرید که قهرمان این فصل شد با میانگین 50‌درصد در بین 32 تیم در رده سیزدهم قرار دارد.

10 کریم بنزما ستاره این فصل بود و علاوه بر این‌که با 15‌گل آقای گل این فصل شد، توانست در بازی‌های مرحله حذفی 10 گل بزند و از این حیث با رکورد کریس رونالدو در فصل 17-2016 برابر شود.

22 باخت یک بر صفر بایرن مونیخ در خانه ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی به رکورد 22 بازی بدون باخت خارج از خانه این تیم پایان داد.
 
3 سه تیم آژاکس، بایرن و لیورپول شش بازی مرحله گروهی را با رکورد 100 درصد پیروزی پشت سر گذاشتند. این برای اولین‌بار است که بیشتر از یک تیم، چنین آماری از خودش در مرحله گروهی به جا می‌گذارد.