کجا برویم؟

کجا برویم؟

دارالبکاء فاطمه‌الزهرا(س)
مراسم گرامیداشت عالم عارف و واعظ درس‌آموز، آیت‌ا... فاطمی‌نیا امروز در دارالبکاء فاطمه‌الزهرا(س) تهران برگزار می‌شود. در این مراسم که از اذان مغرب آغاز می‌شود، منصور لاریجانی و حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق سخنرانی خواهند کرد. دارالبکاء فاطمه‌الزهرا(س) در بهارستان، خیابان شهید دیالمه، کوچه شهید موحدی واقع است.
فرهنگسرای نیاوران
نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی، نقاش معاصر همزمان با رونمایی از کتاب مونوگراف هنرمند در فرهنگسرای نیاوران برپاست و تا روز ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه حدود ۹۰ اثر نقاشی روی دیوار رفته و این آثار، انتخابی است از مجموعه‌هایی که بین سال‌های ۱۳۷۴-۱۴۰۰ خلق شده‌اند. این برای اولین بار است که دوره‌های مختلف کاری این هنرمند، به این صورت یکجا و در کنار هم قرار داده شده است. احمدی تاکنون بیش از ۱۵ نمایشگاه انفرادی در ایران و جهان برپا کرده است.
تماشاخانه اهورا
نمایش «گره‌گاه» در تماشاخانه اهورا روی صحنه رفته است.
پیمان چراغی، کارگردان این نمایش و مسعود ترابی نویسنده آن است. درونمایه این نمایش، عشق و مسائل روز جامعه در دوره‌هایی است که نمایش داده می‌شود. داستان «گره‌گاه» در یک سینما اتفاق می‌افتد و چهار مقطع زمانی مختلف در سال‌های ۱۳۳۴، ۱۳۵۴، ۱۳۷۴ و ۱۴۰۱ و اتفاقاتی را که برای خانواده‌ای که صاحب این سینما هستند، می‌افتد به تصویر می‌کشد.