انتصاب معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما

انتصاب معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما

با حکم رئیس رسانه‌ملی، معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما منصوب شد. به گزارش جام‌جم، در حکم پیمان جبلی، رئیس صداوسیما خطاب به سیدتقی سهرابی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، شناخت و تجارب سازمانی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب می‌کنم.

با عنایت به طرح تحول سازمان بر اساس سیاست راهبردی هویت محوری و عدالت‌گستری انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر مناسب، نسبت به انجام مأموریت‌های ذیل، اهتمام جدی داشته باشید: تحکیم جایگاه قانونی و واقعی رسانه‌ملی در برقراری ارتباط فعال با مجلس شورای اسلامی، تعامل مؤثر با قوای سه‌گانه به منظور هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی در جهت تأمین منافع رسانه‌ملی، تثبیت و ساماندهی مالکیت معنوی و مادی محصولات سازمان، مدیریت و ساماندهی امور حقوقی با رعایت صرفه و صلاح سازمانی، پیگیری طرح‌ها و لوایح مرتبط با رسانه‌ملی و تأمین منافع و مصالح سازمان از طریق شرکت در جلسات کمیسیون‌های تخصصی، تقویت و تنظیم ارتباط کارآمد حوزه‌های محتوایی سازمان با نمایندگان محترم و کمیسیون‌های تخصصی.  
حوزه‌های مختلف سازمان در اجرای مأموریت‌های محوله همکاری لازم را با جنابعالی خواهند داشت.  لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات برادر گرامی جناب آقای حسن گروسی در طول تصدی این مسوولیت قدردانی کنم. دوام توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.