تیراندازی  به خانواده برای  سفر به ترکیه

تیراندازی به خانواده برای سفر به ترکیه

پسر جوان وقتی نتوانست برای سفر به ترکیه از برادرش پول بگیرد، در اقدامی جنون‌آمیز، دو برادرش و عروس خانواده را هدف شلیک گلوله قرار داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته گذشته صدای شلیک چند گلوله و پس از آن شیون و فریاد کمک‌خواهی، سکوت محله در شهر نظرآباد استان البرز را شکست. اهالی، پس از ورود به خانه مورد نظر، با پیکر غرق در خون دو برادر و عروس خانواده روبه‌رو شدند.
در ادامه، ماموران پلیس و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و سه مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند اما زن 38ساله بر اثر شدت جراحات جان باخت تا پرونده قتلی پیش روی پلیس باز شود.
در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، پسر کوچک خانواده با سلاح کلت به دو برادرش و همسر یکی از آنها شلیک کرده و از محل گریخته است. سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: متهم، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و کارآگاهان او را قبل از این‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر کردند. متهم در تحقیقات به این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد و گفت: از برادرم درخواست پول کردم تا به ترکیه سفر کنم اما او مخالف این سفر بود. همین باعث شد از او کینه به دل بگیرم و با خرید سلاح از غرب کشور، به سمت دو برادرم و همسر یکی از آنها شلیک کنم.
وی افزود: متهم پس از اعتراف به قتل، تحویل مرجع قضایی شد.