معمای کشف جسد تکه‌تکه شده یک زن

معمای کشف جسد تکه‌تکه شده یک زن

کشف دو پا و همچنین نیم‌تنه زنی در دو محله از پایتخت، پلیس را با معمای جنایتی هولناک در تهران رو‌به‌رو کرد.
به گزارش خبرنگارجام جم، ساعت 2 بامداد یکشنبه هجدهم اردیبهشت امسال، مرد پاکبانی مشغول نظافت کوچه‌پس‌کوچه‌های محله خزانه تهران متوجه یک گونی در کنار سطل زباله شد. 
سمت گونی رفت تا آن را بردارد و داخل سطل بیندازد که با لکه‌های خون روی آن رو‌به‌رو شد. مرد پاکبان که به موضوع مشکوک شده بود، گره گونی را باز کرد و با نیم‌تنه یک زن داخل آن رو‌به‌رو شد. اما از سر، دستان و پاهایش خبری نبود. مرد پاکبان سریع به پلیس 110 زنگ زد و ماجرا را اطلاع داد. در ادامه ماموران کلانتری خزانه در محل حاضر شده و اطراف را جست‌و‌جو کردند اما ردی از بقیه بدن مثله‌شده به دست نیاوردند. با حضور تیم جنایی در محل، مشخص شد جسد متعلق به زنی حدود 35 ساله است که بیست و چهار ساعت از  مرگش می‌گذرد. سه ساعت بعد از کشف نیم‌تنه، مردی با پلیس 110 تماس گرفت و اطلاع داد حوالی بزرگراه محلاتی تهران دو گونی یافته و با بررسی داخل آن با پاهای زنی رو‌به‌رو شده است. 
پلیس مطمئن شد پاها متعلق به زنی است که نیم‌تنه‌اش در خزانه پیدا شده بود.
با دستور بازپرس جنایی بقایای جسد این زن به پزشکی‌قانونی منتقل شد. قرار شد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران پرونده‌های افراد گمشده را بررسی کنند تا شاید ردی از هویت مقتول به دست آید. جست‌و‌جو برای یافتن عامل یا عاملان جنایت در حالی ادامه دارد که هنوز سر و دو دست مقتول پیدا نشده است.