«آخر خط» جایگزین «کامیون» می‌شود

«آخر خط» جایگزین «کامیون» می‌شود

پخش مجموعه تلویزیونی «کامیون» به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «‌کامیون» به کارگردانی سید مسعود اطیابی شنبه ۱۴ خرداد از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. سریال «آخر خط» به کارگردانی علیرضا مسعودی یکشنبه ۱۵ خرداد جایگزین سریال کامیون می‌شود.
سریال آخر خط، مضمونی طنز دارد و داستان دو پسرخاله هم‌سن را به نام‌های سیامک و فرامرز روایت می‌کند، مادر سیامک در کودکی‌اش درگذشته و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌کند، یکی‌ از آنها فوق‌لیسانس الکترونیک و دیگری لیسانس مدیریت دارد، سیامک سه سال قبل به یکی از کشورهای آسیای‌شرقی رفته و شش ماه دوره ماساژ گذرانده و الان ماساژور است اما این دو نفر هرجا که برای کار می‌روند، دردسر درست کرده و بیرون‌شان می‌کنند و برای خانواده مایه دردسر هستند. آخرین کارشان هم این بوده که خواسته‌اند شاخ اینستاگرام شوند و از فضای مجازی پول دربیاورند، شاخ هم می‌شوند اما چون تبلیغ سایت شرط‌بندی کرده بودند، دادستانی دستگیرشان می‌کند و به زندان می‌افتند و بعد از آن تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.
در سریال آخر خط، بازیگرانی همچون شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی‌فرد، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمدامین سلیمی‌راد، مهران رجبی، محمد برسوزیان، فریده سپاه‌منصور و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.